Հաջողություններ
Անհատական ուսուցման պլանի և միջամտության պլանների լրացում:
CERTIFICATE OF ATTENDANCE
Դպրոցի հատուկ մանկավարժ Հեղինե Արզումանյանը հոկտեմբերի 9-11-ը մասնակցել և ելույթով հանդես է եկել ք. Մոսկվայում տեղի ունեցած երիտասարդ հետազոտողների «Չտեսնող և չլսող» առաջին միջազգային կոնֆերանսին:
Ծնող-մասնագետ-ուսուցիչ համագործակցություն
Ծնող-մասնագետ-ուսուցիչ կապն ամրապնդվում է մշտապես տեղի ունեցող քննարկումներով:
Տեղի ունեցող ՄԱԾԱՊ (մանկավարժահոգեբանական աջակցության անհատական պլան) և ԱՈՒՊ-ի (անհատական ուսուցման պլան) քննարկում, տարվա արդյունքների վերլուծություն և ամփոփում:
Միջամտության պլանների կազմում
Դժվարությունների, հետագա պլանների, հաջողությունների քննարկում, վերլուծում
Ճանաչում են թվերը և կարող են տարբերել մյուս թվերից
Մտքերն արտահայտում են ոչ միայն բանավոր խոսքով, այլև կարողանում են գրի առնել և գրաֆիկական պատկերի տեսքով ներկայացնել օգնությամբ
Երեխաները սովորել են օգտվել ոչ խոսքային հաղորդակցման միջոցներից, ցույց տալ գործողություններ, արտահայտել հույզեր
Առաջնային գնահատում